Vragen en antwoorden
-
Wat zijn de contactgegevens van de help desk?
Heeft u ondersteuning nodig? Stuur dan een e-mail naar servicedesk@zlogin.nl. Of bel naar 085 023 93 10 op werkdagen tussen 09:00 en 16:30.
-
Moet mijn Z factuur/AgroBox account omgezet worden naar Billtobox?
Ja. Billtobox vervangt Z factuur/AgroBox volledig. Er zal contact met u opgenomen worden met meer informatie over de geplande overstap.
-
Hoe werkt TeamViewer?
We gebruiken de TeamViewer software (www.teamviewer.com/nl) om eenmalig mee te kunnen kijken op uw PC/ laptop of Apple Mac.
-
Hoe download ik het programma Link 32?
Dit kunt u hier downloaden.
-
Hoe kunt u instellen wat u wilt ophalen met het LandBouwWeer Pro?
Deze instructies kunt u vinden achter deze link.
-
Hoe kom ik op mijn Z factuur of Agrobox account?
Door te klikken op deze link.
-
Hoe wijzig ik mijn adres bij Z factuur?
U kunt hier inloggen met uw Z login gebruikersnaam en wachtwoord om uw adres bij Z factuur te wijzigen.
-
Kan ik klant worden van Z factuur/AgroBox?
Z factuur en AgroBox worden vervangen door Billtobox. Ga voor meer informatie naar de website van Billtobox.
-
Hoe worden afnemers die wel/ niet deelnemen aan Z factuur van elkaar onderscheiden?
Zolang nog niet al uw afnemers deelnemen aan Z factuur moet bij iedere facturatierun onderscheid worden gemaakt tussen facturen die gericht zijn aan deelnemers van Z factuur en aan niet-deelnemers van Z factuur. Er zijn twee manieren om dit onderscheid te maken.
-
Welke gegevens levert Z factuur voor mijn boekhoudprogramma?
De gegevens die het boekhoudprogramma van Z factuur krijgt, verschilt per type factuur. Van facturen die afkomstig zijn van factuurverzenders die deelnemen aan Z factuur zijn de factuurgegevens tot op factuurregel niveau beschikbaar, inclusief aantallen en volume.