Vragen en antwoorden
-
Wat houdt het online archief precies in?
Hier treft u alle digitale facturen aan van leveranciers die deelnemen aan Z factuur en alle papieren facturen die op uw initiatief (via het Z factuur scan fax abonnement) zijn gedigitaliseerd.
-
Voldoet het online archief aan de fiscale eisen?
Ja, Z factuur en - als onderdeel daarvan - het online archief voldoen aan alle fiscale eisen.
-
Kan ik een digitale factuur meerdere keren downloaden?
Ja, u kunt een factuur zo vaak downloaden als u wilt.
-
Kan mijn webmail vol raken?
De mailadressen die via ZET solutions lopen (zhome.nl, ziezo.biz, agroweb.nl, comveeweb.nl, agroconnect.nl) hebben op onze mailserver allemaal een maximale omvang van 100mb per e-mailadres.
-
Wat zijn de instellingen voor mijn e-mailadres?
Inkomende mail instellingen (ontvangen van e-mail) Het adres van de inkomende mailserver: pop.zhome.nl (via poort 110 bij POP3 mail) of imap.zhome.nl (via poort 143 bij IMAP mail).
-
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Hier vindt u de algemene voorwaarden, het privacy statement en de verwerkingsovereenkomst.
-
Hoe kom ik op mijn Billtobox account?
Door in te loggen via de website van Billtobox.
-
Hoe werkt de installatie LandBouwWeer (pro)?
De instructies voor de installatie LandBouwWeer (pro) voor alle 32 en 64 bit Windows (2000, XP, Vista en 7 en 8 en 10) versies vindt u achter deze link.
-
Als ik mijn huidige (ZIEZO) login gebruik voor Z factuur, verandert dit dan iets aan de toegang tot diensten die ik nu gebruik?
Nee, uw mogelijkheden worden uitgebreid met de toegang tot Z factuur. Had u een ZIEZO login en u neemt Z factuur af, dan wordt uw ZIEZO login automatisch omgezet in een Z login. Met een Z login kunnen wij u een betere service verlenen.
-
Wat zijn de contactgegevens van de help desk?
Heeft u ondersteuning nodig? Stuur dan een e-mail naar servicedesk@zlogin.nl. Of bel naar 085 023 93 10 op werkdagen tussen 09:00 en 16:30.