Vragen en antwoorden
-
Wat zijn de instellingen voor mijn e-mailadres?
Inkomende mail instellingen (ontvangen van e-mail) Het adres van de inkomende mailserver: pop.zhome.nl (via poort 110 bij POP3 mail) of imap.zhome.nl (via poort 143 bij IMAP mail).
-
Hoe kom ik op mijn Billtobox account?
Door in te loggen via de website van Billtobox.
-
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Hier vindt u de algemene voorwaarden, het privacy statement en de verwerkingsovereenkomst.
-
Hoe werkt de installatie LandBouwWeer (pro)?
De instructies voor de installatie LandBouwWeer (pro) voor alle 32 en 64 bit Windows (2000, XP, Vista en 7 en 8 en 10) versies vindt u achter deze link.
-
Als ik mijn huidige (ZIEZO) login gebruik voor Z factuur, verandert dit dan iets aan de toegang tot diensten die ik nu gebruik?
Nee, uw mogelijkheden worden uitgebreid met de toegang tot Z factuur. Had u een ZIEZO login en u neemt Z factuur af, dan wordt uw ZIEZO login automatisch omgezet in een Z login. Met een Z login kunnen wij u een betere service verlenen.
-
Wat zijn de contactgegevens van de help desk?
Heeft u ondersteuning nodig? Stuur dan een e-mail naar servicedesk@zlogin.nl. Of bel naar 085 023 93 10 op werkdagen tussen 09:00 en 16:30.
-
Hoe kunt u instellen wat u wilt ophalen met het LandBouwWeer Pro?
Deze instructies kunt u vinden achter deze link.
-
Moet mijn Z factuur/AgroBox account omgezet worden naar Billtobox?
Ja. Billtobox vervangt Z factuur/AgroBox volledig. Er zal contact met u opgenomen worden met meer informatie over de geplande overstap.
-
Hoe werkt TeamViewer?
We gebruiken de TeamViewer software (www.teamviewer.com/nl) om eenmalig mee te kunnen kijken op uw PC/ laptop of Apple Mac.
-
Waarom is het Z factuur basis abonnement gratis?
De verzenders hoeven niet langer de papieren factuur te printen en te frankeren. De verzender bespaart en betaalt daarom de kosten die gemoeid zijn met het verwerken en plaatsen van uw factuur in uw digitale archief.