Vragen en antwoorden
-
Moet mijn Z factuur/AgroBox account omgezet worden naar Billtobox?
Ja. Billtobox vervangt Z factuur/AgroBox volledig. Er zal contact met u opgenomen worden met meer informatie over de geplande overstap.
-
Wat zijn de contactgegevens van de help desk?
Heeft u ondersteuning nodig? Stuur dan een e-mail naar servicedesk@zlogin.nl. Of bel naar 085 023 93 10 op werkdagen tussen 09:00 en 16:30.
-
Hoe kunt u instellen wat u wilt ophalen met het LandBouwWeer Pro?
Deze instructies kunt u vinden achter deze link.
-
Hoe download ik het programma Link 32?
Dit kunt u hier downloaden.
-
Hoe werkt TeamViewer?
We gebruiken de TeamViewer software (www.teamviewer.com/nl) om eenmalig mee te kunnen kijken op uw PC/ laptop of Apple Mac.
-
Kan ik klant worden van Z factuur/AgroBox?
Z factuur en AgroBox worden vervangen door Billtobox. Ga voor meer informatie naar de website van Billtobox.
-
Hoe kom ik op mijn Z factuur of Agrobox account?
Door te klikken op deze link.
-
Welke gegevens levert Z factuur voor mijn boekhoudprogramma?
De gegevens die het boekhoudprogramma van Z factuur krijgt, verschilt per type factuur. Van facturen die afkomstig zijn van factuurverzenders die deelnemen aan Z factuur zijn de factuurgegevens tot op factuurregel niveau beschikbaar, inclusief aantallen en volume.
-
Waarom is het Z factuur basis abonnement gratis?
De verzenders hoeven niet langer de papieren factuur te printen en te frankeren. De verzender bespaart en betaalt daarom de kosten die gemoeid zijn met het verwerken en plaatsen van uw factuur in uw digitale archief.
-
Hoe weet mijn afnemer dat hij een digitale factuur heeft ontvangen?
Een factuurontvanger ontvangt per e-mail een notificatie van in zijn archief binnenkomende facturen.