Vragen en antwoorden
-
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Hier vindt u de algemene voorwaarden, het privacy statement en de verwerkingsovereenkomst.
-
Hoe kom ik op mijn Billtobox account?
Door in te loggen via de website van Billtobox.
-
Hoe werkt de installatie LandBouwWeer (pro)?
De instructies voor de installatie LandBouwWeer (pro) voor alle 32 en 64 bit Windows (2000, XP, Vista en 7 en 8 en 10) versies vindt u achter deze link.
-
Als ik mijn huidige (ZIEZO) login gebruik voor Z factuur, verandert dit dan iets aan de toegang tot diensten die ik nu gebruik?
Nee, uw mogelijkheden worden uitgebreid met de toegang tot Z factuur. Had u een ZIEZO login en u neemt Z factuur af, dan wordt uw ZIEZO login automatisch omgezet in een Z login. Met een Z login kunnen wij u een betere service verlenen.
-
Wat zijn de contactgegevens van de help desk?
Heeft u ondersteuning nodig? Stuur dan een e-mail naar servicedesk@zlogin.nl. Of bel naar 085 023 93 10 op werkdagen tussen 09:00 en 16:30.
-
Moet mijn Z factuur/AgroBox account omgezet worden naar Billtobox?
Ja. Billtobox vervangt Z factuur/AgroBox volledig. Er zal contact met u opgenomen worden met meer informatie over de geplande overstap.
-
Hoe werkt TeamViewer?
We gebruiken de TeamViewer software (www.teamviewer.com/nl) om eenmalig mee te kunnen kijken op uw PC/ laptop of Apple Mac.
-
Hoe download ik het programma Link 32?
Dit kunt u hier downloaden.
-
Hoe kunt u instellen wat u wilt ophalen met het LandBouwWeer Pro?
Deze instructies kunt u vinden achter deze link.
-
Hoe kom ik op mijn Z factuur of Agrobox account?
Door te klikken op deze link.